[-]
آخرین ارسالی ها
چادر عرض ۱۵ متر
شروع کننده:lemonn آخرین پست توسط:lemonn پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:409 زمان:دیروز
تکنولوژی یوبوت و استفاده از آن (بخش دوم)
شروع کننده:lemonn آخرین پست توسط:lemonn پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:375 زمان:دیروز
راهنمای انتخاب سرویس خواب 2 نفره
شروع کننده:lemonn آخرین پست توسط:lemonn پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:365 زمان:دیروز
مهمترین نکات استفاده کودکان از تجهیزات مهد کودک
شروع کننده:lemonn آخرین پست توسط:lemonn پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:357 زمان:دیروز
نکاتی مهم در مورد سقف شیبدار
شروع کننده:lemonn آخرین پست توسط:lemonn پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:362 زمان:دیروز
گریل استخر و خاصیت ضد لغزندگی
شروع کننده:lemonn آخرین پست توسط:lemonn پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:353 زمان:دیروز
مشخصات بهترین قالیشویی در ده ونک
شروع کننده:lemonn آخرین پست توسط:lemonn پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:330 زمان:دیروز
تبلیغات در گوگل ، گوگل ادوردز ، تبلیغ درگوگل ارزان – سپنتا
شروع کننده:lemonn آخرین پست توسط:lemonn پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:349 زمان:دیروز
فواید استفاده از چاپ روی کیسه برای فروشگاه ها
شروع کننده:lemonn آخرین پست توسط:lemonn پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:358 زمان:دیروز
فروش خرما
شروع کننده:lemonn آخرین پست توسط:lemonn پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1024 زمان:دیروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تبلیغات جذاب با استفاده از کلمات مناسب
نویسنده پیام
amanda آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 3,025
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۵
اعتبار: 1
ارسال: #1
تبلیغات جذاب با استفاده از کلمات مناسب
مارک تواین: با داشتن عوامل قدرتمند، به مقصود خود دست می یابید…. و به
درستی همین طور است. شکست یا موفقیت فعالیتهای بازاریابی شما به نوع کلمات
انتخابی برای معرفی تولیدات، خدمات و موقعیت خودتان در تبلیغات بستگی دارد.


شما
در انتخاب کلمات مختارید. مشکل اصلی استفاده از کلمات پوچ و بی معنی است.
مغز به یکباره از هرگونه فکر خلاق تهی می شود. این زمانی است که مجموعه ی
جملات تعیین شده برای ایجاد تغییرات اعجاب انگیز در تبلیغات، جادوی خود را
از دست می دهند. منظور، مجموعه ای از عبارات از پیش نوشته شده است که با
اضافه کردن به متن تبلیغات، نیرویی خارق العاده و همین طور امکان انتخاب
گزینه های مختلف را به وب سایت شما عرضه می کند. این مجموعه در واقع سفری
باورنکردنی از درون کلمات است که به تبلیغات شما جذابیت، رنگ و حس می بخشد.
با عبارات حاوی نکات روز می توانید به تبلیغاتتان جان ببخشید. این مطلب
برگرفته از سایت چاپ کاتالوگ است .

حال، چگونه این عبارات و نکات روز را انتخاب می کنید؟

گام
نخست: به درستی از مضمون تبلیغاتی که- در تلویزیون، روزنامه، ای میل ،
طراحی و چاپ کاتالوگ یا مجله به نمایش گذاشته اید، آگاه باشید. کافی است
تبلیغات را به دقت مطالعه کنید.

گام دوم: این بخش شامل جملات
درنظر گرفته شده ی شماست. کلماتی را که تأثیر عمیقی بر شما می گذارند، در
جایی یادداشت کنید. دفترچه یا بخشی از کامپیوتر خود را به نوشتن این نکات
روز اختصاص دهید. این ها جملاتی هستند که اخیراً یادداشت کرده ام:

چیزی را نپذیر مگر آنکه بهترین باشد، چرا که تو ارزشش را داری، و این هدیه ای از خودت به خودت است.

گام
بعدی، ترکیب و اضافه کردن این جملات به تبلیغات است. برای درک بهتر این
مرحله باید تبلیغی را که قبلا تهیه شده مورد بررسی قرار دهید. میزان تأثیر
آن بر خواننده چقدر است؟ چقدر شور و حرارت در آن موج می زند؟ آیا این تبلیغ
توجه شما را به خود جلب می کند؟ درصورت منفی بودن پاسخ، زمان استفاده از
جملات سحرآمیز بازاریابی فرا رسیده است. جمله های مناسب که خدمات یا
تولیداتتان را هرچه بهتر معرفی می کند، در جای جای تبلیغات گنجانده، سپس آن
را اصلاح کنید.

حال این جمله را که شخصی بدون آگاهی از جملات سحرآمیز بازاریابی نوشته، بخوانید:

کت قهوه ای جدید برای بانوان- سایز XL

در
حقیقت این جملات مرا جذب نکرد، بلکه تصویر مربوط به آن برایم تازگی داشت.
بله، واقعاً تولید فوق العاده ای است: حال ببینید که چگونه یک تبلیغ خشک و
خالی با استفاده از جملات سحرآمیز بازاریابی تغییر می کند:

با پوشیدن این کت چرمی قهوه ای شکلاتی، تمام قد و عالی، به هرآن چه که در اطراف شماست می تابید.

برای دوست داران کیفیت خوب با پرداخت بخشی از قیمیت خرده فروشی راحتی و شیک پوشی را تجربه می کنید.

این کت بی نظیر زیبایی را به کمد لباس های زمستانی خود وارد می کنید.

برای بانوان با سایز XL.

آیا
تفاوت را حس می کنید؟ با استفاده از کلمات جادویی بازاریابی به راه های
جدید تاثیر برخریداران دست پیدا کرده، به این طریق تولیدات خود را هرچه
عمیق تر در قلب و روح آن ها جای می دهید و به ژرف ترین نقطه ی خواسته های
آن ها می رسید.

چرا از همین حالا برای تبلیغات تان اقدام نمی
کنید؟ کافی است این سه پیشنهاد را برای اضافه کردن گرمی، رنگ و حس به
تبلیغات تان اضافه کنید. تغییرات حاصل را در تبلیغات و همین طور در درآمد
حاصل از فروش محصولات بررسی کنید.
۱-۲۲-۱۳۹۶ ۰۵:۲۳ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان