[-]
آخرین ارسالی ها
طراحی سایت در اهواز
شروع کننده:eh3an2010 آخرین پست توسط:eh3an2010 پاسخ ها:0 طراحی سایت Web design نمایش ها:7 زمان:امروز
خرید پاور بانک
شروع کننده:mrarad آخرین پست توسط:eh3an2010 پاسخ ها:0 طراحی سایت Web design نمایش ها:39 زمان:امروز
لوازم جانبی
شروع کننده:mrarad آخرین پست توسط:eh3an2010 پاسخ ها:0 طراحی سایت Web design نمایش ها:45 زمان:امروز
طراحی سایت کودکان
شروع کننده:eh3an2010 آخرین پست توسط:eh3an2010 پاسخ ها:0 طراحی سایت Web design نمایش ها:36 زمان:امروز
طراحی سایت در غرب تهران
شروع کننده:eh3an2010 آخرین پست توسط:eh3an2010 پاسخ ها:0 طراحی سایت Web design نمایش ها:35 زمان:امروز
طراحی سایت هنری
شروع کننده:eh3an2010 آخرین پست توسط:eh3an2010 پاسخ ها:0 طراحی سایت Web design نمایش ها:59 زمان:امروز
آژانس دیحیتال مارکتینگ
شروع کننده:mahsa-nita آخرین پست توسط:mahsa-nita پاسخ ها:0 امنیت و شبکه Security and network نمایش ها:50 زمان:۶-۱۹-۱۳۹۷
فروش سایت
شروع کننده:eh3an2010 آخرین پست توسط:eh3an2010 پاسخ ها:0 طراحی سایت Web design نمایش ها:65 زمان:امروز
طراحی سایت مذهبی
شروع کننده:eh3an2010 آخرین پست توسط:eh3an2010 پاسخ ها:0 طراحی سایت Web design نمایش ها:73 زمان:امروز
پیج رنک گوگل و طراحی سایت حرفه ای
شروع کننده:eh3an2010 آخرین پست توسط:eh3an2010 پاسخ ها:0 طراحی سایت Web design نمایش ها:85 زمان:امروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انواع نمایشگاه برای غرفه سازی
نویسنده پیام
amanda آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 2,524
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۵
اعتبار: 1
ارسال: #1
انواع نمایشگاه برای غرفه سازی
انواع نمایشگاه برای غرفه سازی:
انواع نمایشگاه برای غرفه سازی به دسته های زیر تقسیم میشوند:
• نمایشگاه عمومی
در
این نوع نمایشگاه انواع کالاهای مصرفی و سرمایه ای در معرض دید عموم قرار
میگیرد و ممکن است در سطح منطقه ای ، کشوری و بین المللی برگزار گردد.
• نمایشاه تخصصی
در
این نوع نمایشگاه ها یک سری کالا ها و یا فناوری های خاص و برای مصرف
کنندگان خاص ارائه می شود و مخاطبین آن معمولا متخصصین و دانشجویان مرتبط
با آن صنعت و خدمات هستند.
• نمایشگاه اختصاصی
از دیگر انواع
نمایشگاه برای غرفه سازی نوع اختصاصی است که جهت ارایه محصولات داخلی در
کشورهای دیگر برگزار میگردد و هدف از برگزاری آن تقویت و بهبود روابط تجاری
میان دوکشور مبدا و سایر کشورهاست. برگزاری این نوع نمایشگاه نیازمند
تبلیغات پرهزینه ای است.
• نمایشگاه اکسپو
این نوع نمایشگاه بیشتر
جنبه ی نمایشی دارد و به اهداف انسانی و اجتماعی و فرهنگ توجه بسیاری می
شود. در این نمایشگاه براساس موضوع خاص و انتحاب شده کشورها و شرکت
کنندگان به طراحی غرفه سازی براساس موضوع و تم انتخاب شده می پردازند و
توانمندی علمی، فنی، معماری، فرهنگ و تاریخی خود را به نحوی مقتضی و زیبا
به چالش میکشند.
• نمایشگاه عرضه مستقیم کالا
شاید بتوان گفت که
این نمایشگاه ها از رده خارج شده هستند و بیشتر جنبه ی جشنواره ی فروش به
حساب می آیند و در آن کالاهای مصرفی شهروندان با هزینه ی کمتر در معرض عموم
قرار میگیرند و به فروش می رسند. مانند نمایشگاه پوشاک،کتاب و لوازم مصرفی
و …منبع : اصول طراحی غرفه نمایشگاهی
• نمایشگاه مجازی
این
نوع نمایشگاه ها با استفاده از اینترنت و فناوری های نوین و به صورت مجازی
برگزار میگردد . از لحاظ هزینه ی کم برگزاری،عدم زمانبندی و ساخت و ساز و
در دسترس بودن همگانی دارای مزیتهایی است اما باید به این نکته توجه کرد
که بازرگانان و صنعتگران نیاز به دیدن کالا و بررسی مستقیم و مذاکره رودررو
دارند.
۵-۱۰-۱۳۹۶ ۰۵:۱۹ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان