[-]
آخرین ارسالی ها
آشنایی با طراحی سایت فلت و متریال
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:moradi777 پاسخ ها:1 امنیت و شبکه Security and network نمایش ها:94 زمان:۲-۲۶-۱۳۹۷
پارامترهای trust flow و citation flow در بهینه سازی سایت
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:moradi777 پاسخ ها:1 امنیت و شبکه Security and network نمایش ها:83 زمان:۲-۲۶-۱۳۹۷
ورمی کمپوست
شروع کننده:alirezarad آخرین پست توسط:alirezarad پاسخ ها:0 خدمات Services نمایش ها:26 زمان:۲-۲۵-۱۳۹۷
ro صنعتی
شروع کننده:alirezarad آخرین پست توسط:alirezarad پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:37 زمان:۲-۲۳-۱۳۹۷
لوله و اتصالات
شروع کننده:alirezarad آخرین پست توسط:alirezarad پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:47 زمان:۲-۲۳-۱۳۹۷
لوازم استخر
شروع کننده:alirezarad آخرین پست توسط:alirezarad پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:47 زمان:۲-۲۳-۱۳۹۷
تجهیزات استخر
شروع کننده:alirezarad آخرین پست توسط:alirezarad پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:44 زمان:۲-۲۳-۱۳۹۷
عسل وحشی کنار (عسل کاملاً ارگانیک کنار) یا عسل سدر
شروع کننده:salamat_sara آخرین پست توسط:salamat_sara پاسخ ها:0 متفرقه در مورد کامپیوتر other about computer نمایش ها:79 زمان:۲-۱۱-۱۳۹۷
مقایسه 7 نوع قابمله برای پخت و پز
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 آشپزی و نکات خانه داری نمایش ها:124 زمان:۲-۱۱-۱۳۹۷
برای تشکیل هیئت موسس در تعاونی، چه مدارکی مورد نیاز است
شروع کننده:comreg آخرین پست توسط:comreg پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:138 زمان:۲-۹-۱۳۹۷
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تاثیر قفسه بندی فروشگاه بر مشتری
نویسنده پیام
amanda آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 2,510
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۵
اعتبار: 1
ارسال: #1
تاثیر قفسه بندی فروشگاه بر مشتری
هنوز بسیاری از فروشگاه‌ها معیار فروشِ خوب را ”پاخورِ“ هر فروشگاه
می‌دانند یعنی تعداد مشتریانی که وارد فروشگاه می‌شوند. اما این اعداد و
ارقام به مدیر یا صاحب سوپرمارکت یا هایپرمارکت نمی‌گویند که این مشتریانی
که وارد فروشگاه می‌شوند، به کدام نقاط فروشگاه بیشتر می‌روند و در چه
قسمت‌هایی از فروشگاه وقت بیشتری می‌گذارنند و کجاها سرعت راه رفتنِ خود را
کُند یا تند می‌کنند. اما امروزه رهگیریِ تلفن‌های همراه مشتریان در تمام
نقاط فروشگاه توانسته اطلاعات جالب و کاربردی در اختیار مسئولان
فروشگاه‌های خرده‌فروشی قرار دهد. برای مثال، هر یک درصدی که به زمانِ صرف
شده توسط مشتری در فروشگاه افزوده می‌شود، میزان فروش ۱٫۳۳ درصد افزایش
پیدا می‌کند.
بعد از میوه و سبزیجات، نوبت به بخش گوشت و فرآورده‌های
گوشتی و سپس بخشِ نان تازه می‌رسد. نان تازه اغلب در هایپرمارکت‌ها و حتی
سوپرمارکت‌ها راه‌اندازی می‌شود تا مشتریان را با بوی نانِ داغ و تازه که
از همان ابتدای ورود به فروشگاه به مشام می‌رسد گرسنه کنند. چون همانطور که
پیش از این گفتیم، مشتریِ گرسنه، بیشتر خرید می‌کند.
این نکته قابل
توجهِ مدیران و صاحبان فروشگاه‌هاست که تصور می‌کنند تنها از راه نمایش
تبلیغاتِ بصری و دیداری می‌توانند مشتری را به خرید بیشتر ترغیب کنند. حتی
انتشار بوی ملافه‌های تازه شسته شده و تمیز در محل فروش محصولات شوینده و
بهداشتی می‌تواند در فروش این محصولات افزایش ایجاد کند.منبع : قفسه بندی
بسیاری
از مشتریان به محققان می‌گویند که اغلب با در نظر گرفتنِ قیمت کالاها و
نیازی که این کالاها از آنها برطرف می‌کنند می‌توانند خرید عاقلانه و منطقی
انجام دهند، اما اعتراف می‌کنند که عوامل تأثیرگذار بر ذهن ناخودآگاه و
غرایزشان و احساساتی که عوامل مختلف در محیط فروشگاه در آنها برمی‌انگیزند
نیز در این تصمیم‌گیری‌های حساس دخیل هستند.
۶-۱-۱۳۹۶ ۰۴:۴۸ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان