[-]
آخرین ارسالی ها
اختصاصی اتوپارت پرس : قیمت جدید قطعات خودرو این هفته اعلام می‌شود
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
خبر اختصاصی اتوپارت پرس : دولت حمایت نکند صنعت خودرو از بین می‌رود
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:امروز
خبر اختصاصی اتوپارت پرس : 140 هزار نفر در صنعت قطعه‌سازی بیکار شده‌اند
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
اختصاصی اتوپارت پرس : هدف تحریم‌ها بیکار شدن کارگران ایرانی است
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
هشت قدم برای تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
اگر در کولاک و برف داخل خودرو محبوس شدید این توصیه ها را جدی بگیرید
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
بر اساس آمار تولید خودرو در آبانماه تولید خودر هفتاد و پنج درصد کاهش یافت
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:2 زمان:امروز
تکذیب خبر احتکارلاستیک، کنترل قیمت لاستیک در گرو نظارت اتحادیه است
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:2 زمان:امروز
پذیرش خودرو در شیفت عصر نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:2 زمان:امروز
ترخیص نشدن قطعات ، خدمات پس از فروش خودرو را تعطیل می‌کند
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:35 زمان:امروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تاثیر قفسه بندی فروشگاه بر مشتری
نویسنده پیام
amanda آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 2,767
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۵
اعتبار: 1
ارسال: #1
تاثیر قفسه بندی فروشگاه بر مشتری
هنوز بسیاری از فروشگاه‌ها معیار فروشِ خوب را ”پاخورِ“ هر فروشگاه
می‌دانند یعنی تعداد مشتریانی که وارد فروشگاه می‌شوند. اما این اعداد و
ارقام به مدیر یا صاحب سوپرمارکت یا هایپرمارکت نمی‌گویند که این مشتریانی
که وارد فروشگاه می‌شوند، به کدام نقاط فروشگاه بیشتر می‌روند و در چه
قسمت‌هایی از فروشگاه وقت بیشتری می‌گذارنند و کجاها سرعت راه رفتنِ خود را
کُند یا تند می‌کنند. اما امروزه رهگیریِ تلفن‌های همراه مشتریان در تمام
نقاط فروشگاه توانسته اطلاعات جالب و کاربردی در اختیار مسئولان
فروشگاه‌های خرده‌فروشی قرار دهد. برای مثال، هر یک درصدی که به زمانِ صرف
شده توسط مشتری در فروشگاه افزوده می‌شود، میزان فروش ۱٫۳۳ درصد افزایش
پیدا می‌کند.
بعد از میوه و سبزیجات، نوبت به بخش گوشت و فرآورده‌های
گوشتی و سپس بخشِ نان تازه می‌رسد. نان تازه اغلب در هایپرمارکت‌ها و حتی
سوپرمارکت‌ها راه‌اندازی می‌شود تا مشتریان را با بوی نانِ داغ و تازه که
از همان ابتدای ورود به فروشگاه به مشام می‌رسد گرسنه کنند. چون همانطور که
پیش از این گفتیم، مشتریِ گرسنه، بیشتر خرید می‌کند.
این نکته قابل
توجهِ مدیران و صاحبان فروشگاه‌هاست که تصور می‌کنند تنها از راه نمایش
تبلیغاتِ بصری و دیداری می‌توانند مشتری را به خرید بیشتر ترغیب کنند. حتی
انتشار بوی ملافه‌های تازه شسته شده و تمیز در محل فروش محصولات شوینده و
بهداشتی می‌تواند در فروش این محصولات افزایش ایجاد کند.منبع : قفسه بندی
بسیاری
از مشتریان به محققان می‌گویند که اغلب با در نظر گرفتنِ قیمت کالاها و
نیازی که این کالاها از آنها برطرف می‌کنند می‌توانند خرید عاقلانه و منطقی
انجام دهند، اما اعتراف می‌کنند که عوامل تأثیرگذار بر ذهن ناخودآگاه و
غرایزشان و احساساتی که عوامل مختلف در محیط فروشگاه در آنها برمی‌انگیزند
نیز در این تصمیم‌گیری‌های حساس دخیل هستند.
۶-۱-۱۳۹۶ ۰۴:۴۸ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان