[-]
آخرین ارسالی ها
شرکت کنندگان خارجی نمایشگاه خودرو : بازار خودروی ایران را آسان ترک نمی کنیم
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:3 زمان:امروز
تامین‌کنندگان بازار و خدمات پس‌ازفروش بیشتر از نمایشگاه استقبال کردند
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
تولیدکننده واقعی سرمایه خرید مواد اولیه از بورس کالا را ندارد
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:3 زمان:امروز
پتروشیمی‌ها قیمت مواد اولیه خود را 2 تا 3 برابر افزایش داده‌اند
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:44 زمان:امروز
70درصد کاتالیست مورد نیاز در کشور توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می‌َشود
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:61 زمان:امروز
تبعات توقف تولید قطعه‌سازان دامن‌گیر کل صنعت خودرو می‌شود
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:58 زمان:امروز
قیمت محصولات پارس خودرو امروز 22-8-97 در بازار
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:123 زمان:امروز
قیمت خودروهای مرسدس بنز امروز 97-8-22 در بازار
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:114 زمان:امروز
رضا رحمانی : برخی خودروها 90 درصد قطعاتشان تولید داخل است
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:130 زمان:امروز
افتتاح سیزدهمین نمایشگاه قطعات لوازم و مجموعه‌های خودرو بدون حضور مسئولین دولتی
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:194 زمان:امروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راهکارهایی برای افزایش فروش
نویسنده پیام
alireza-res آفلاین
Junior Member
**

ارسال‌ها: 4
تاریخ عضویت: تير ۱۳۹۶
اعتبار: 0
ارسال: #1
راهکارهایی برای افزایش فروش
مجموعه راهکارهایی که آژانس دیجیتال مارکتینگ در قالب اینچنین مقالاتی برای توسعه فروش یا افزایش فروش ارائه می‌دهد، معمولا تعدادی راهکار تکرار شونده دارند. شاید مهمترین دلیل این تکرار، فرآیندی باشد که آنها تولید میشوند، که همانا کپی از مقالات موجود در فضای وب یا کتاب های مربوطه است. این مقاله اما سراسر تجاربی است که بارها یکی یا چند گزینه از آنها کسب و کار نوپایی را به موفقیت رهنمون ساخته و یا یک واحد تولیدی را گاهی از شکستی سخت رهانیده است.


مجموع این موارد نکاتیست که میتوانیم مدعی شویم بدون توجه دقیق به آنها یا شاهد شکست بوده و یا حداقل به سهمی از بازار، آنچنان که شایسته ی آن هستیم نخواهیم رسید.

گام اول: بدانیم که برخی چیزها را نمیدانیم.



این معضل معمولا گریبانگیر تازه کارها یا کهنه بازاریابان میشود. قشر اول به خاطر خواندن دو مقاله زبان اصلی و دوم به علت نوعی خودشیفتگی ناشی از مدت زمان زیادی درگیر یک کار بودن. بهترین ایده های توسعه فروش معمولا در بیربط ترین فضاها و در گفت و گو با غیر متخصص ترین ها شکل میگرد. داستانهای زیادی از این واقعه را میتوانید با یک سرچ ساده در وب بخوانید. برای درست دیدن و شنیدن اما لازم است نیاز به آن ابتدا در ما وجود داشته باشد. هرچقدر فروتنی بیشتری داشته باشیم، احتمال صید های ناب تری را برای خودمان فراهم ساخته ایم.

گام دوم: بدانیم که با خواندن توانا نمیشویم.



کافیست یک آگهی برای جذب یک مدیر بازرگانی در بخش دیجیتال مارکتینگ منتشر کنید تا شاهد باشید که چه حجم عظیمی از فارغ التحصیلان بازرگانی و بازاریابی به سراغتان می آیند که حتی نمیتوانند خودشان را درست عرضه کنند! اما معمولا میدانند که چطور میتوانند به افزایش فروش شما کمک کنند. شاید آنها بدانند اما باید در توانستنشان شک کنید. اینکه کسی کتابی از فیلیپ کاتلر خوانده باشد به خودی خود او را مناسب این شغل نمیسازد. یکی از دلایلی که اصولا مدیران باتجربه به تحصیل کرده های دانشگاهی ما به راحتی اعتماد نمیکنند همین سیکل معیوب آموزش آکادمیک ماست. به همین دلیل اگر فردا یک بنر تبلیغاتی دیدید که در ازای یک دوره ی آخر هفته قرار است به شما راهکارهای افزایش فروش را آموزش دهد احتمالا با یک کلاس تفریحی روبرو شوید.


توجه به سئو

با وجود همه پیشرفت‌های اخیر فناوری‌های وب، از محبوبیت جستجو و موتورهای جستجو کاسته نشده است. هنوز هم روزانه حجم زیادی جستجو در گوگل انجام می‌شود. فروشگاه شما حتما باید بخشی از این جستجوها را به خود اختصاص دهد. این کار به جز با اجرای یک استراتژی سئوی خوب میسر نیست .

سئو خود بحث مفصلی است. هم دارای بخش مدیریت و طراحی استراتژی است و هم بخش فنی و در بخش
نیز تاثیر گذار است. ابزارها و متدهای زیادی هم برای دستیابی به یک سئو خوب وجود دارد. ابتدا باید در طراحی استراتژی سئو، مشخص کنید که چه می‌خواهید و چه کلیدواژه‌هایی باید مد نظر شما باشد. در مرحله پیاده‌سازی طراحی سایت پزشکی ممکن است از روش‌های مختلفی استفاده کنید. قطعا
شما باید تغییراتی بکند تا برای سئو بهینه شود. تولید محتوای مفید هم یکی از عناصر جدایی ناپذیر سئو است.
۶-۲۱-۱۳۹۶ ۱۱:۲۴ صبح
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان