[-]
آخرین ارسالی ها
بی‌میلی خودروسازان به اعلام ارقام دقیق طلب قطعه‌سازان
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:43 زمان:دیروز
زیان 20هزار میلیارد تومانی عملکرد شورای رقابت در صنعت خودرو
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:55 زمان:دیروز
برنامه‌ ای برای بهبود وضعیت موتورسیکلت‌ها در پایتخت
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:49 زمان:دیروز
انتصاب فرشاد مقیمی به عنوان معاون امور صنایع
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:54 زمان:دیروز
ضرر و زیان قطعه‌سازان خودرو حتی با ارز نیمایی
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:48 زمان:دیروز
شرکت کنندگان خارجی نمایشگاه خودرو : بازار خودروی ایران را آسان ترک نمی کنیم
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:213 زمان:دیروز
تامین‌کنندگان بازار و خدمات پس‌ازفروش بیشتر از نمایشگاه استقبال کردند
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:233 زمان:دیروز
تولیدکننده واقعی سرمایه خرید مواد اولیه از بورس کالا را ندارد
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:225 زمان:دیروز
پتروشیمی‌ها قیمت مواد اولیه خود را 2 تا 3 برابر افزایش داده‌اند
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:278 زمان:دیروز
70درصد کاتالیست مورد نیاز در کشور توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می‌َشود
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:261 زمان:دیروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راه اندازی مرکز تماس
نویسنده پیام
mahroo456 آفلاین
Junior Member
**

ارسال‌ها: 22
تاریخ عضویت: شهر ۱۳۹۶
اعتبار: 0
ارسال: #1
راه اندازی مرکز تماس
راه اندازی مرکز تماس

با گسترش و پیش­رفت هر چه بیشتر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباط، امکان وجود مشکلات / نیازمندی های متفاوت نیز افزایش یافته است. پاره‌ای از این مشکلات / نیازمندی ها می‌توانند در زمان استفاده از سرویس ­های مختلف سازمانی توسط کاربران خارجی و یا داخلی ایجاد شوند.
برای مطرح نمودن مشکلات / نیازمندی ها در دسترس‌ترین راه، استفاده از تماس تلفنی است که کاربران خارج سازمان (مشتریان) یا کاربران داخل سازمان می‌توانند از آن استفاده کنند. بنابراین وجود مرکز تماس (Contact Center) و مرکز پاسخگویی به مشتریان (Help Desk) ضرورت پیدا می‌کند.
[تصویر:  contactsolution.png]
برای ایجاد این‌گونه مراکز می‌توان از روش‌های سنتی و یا روش‌های نوین استفاده نمود. روش‌های سنتی به صورت آنالوگ و نیمه‌دیجیتال بوده و عموماً بر‌پایه سیستم‌های مبتنی بر PBX هستند در‌صورتی‌که روش‌های نوین کاملاً دیجیتال و مبتنی بر IP هستند. برای راه اندازی مرکز تماس (Call Center) مبتنی بر IP از استانداردها و راهکارهای VoIP استفاده می‌شود.
[تصویر:  Iconos-01.jpg]
در این راستا ایجاد و پیاده سازی یک مرکز تماس (Contact Center) حداقل امکانات زیر را برای سازمان ها فراهم خواهد نمود:
  • تمرکز بر روی کسب‌و‌کار سازمان
  • سرویس‌دهی جامع
  • صرفه‌جویی در هزینه ها
  • توجه ویژه به مشتریان سازمان
  • ایجاد ساختار ارتباطی هوشمند و توانمند
  • ایجاد یکپارچگی سرویس ها
  • ایجاد سیستم مدیریت مشتری
  • ایجاد محتویات مبتنی بر دانش
  • پشتیبانی شبکهشبکه­ های محلی از قدیمی­ ترین و اولین انواع شبکه­ های کامپیوتری هستند. پیشرفت فناوری در حوزه فناوری اطلاعات باعث شده است تا نیازمندی­ های امروزی ظرفیت­ پذیری در شبکه­ های محلی تحت پوشش قرار گیرند. از آن­جایی که بنا به خصوصیات نظام­ های کسب و کاری، غالباً شبکه ­های محلی تأثیر مستقیمی بر روی اثربخشی نظام کسب و کار دارند، فناوری­ ها و تکنولوژی­ های نوین، بخش عمده ای از این نیازمندی­ ها را تحت پوشش قرار داده­ اند.
    [تصویر:  LAN.jpg]
    به کمک این چنین فناوری­ های نوین در شبکه­ های محلی امروزی و به جهت تحت پوشش قرار دادن نیازمندی­ های نظام ­های کسب و کاری امروزی، شبکه­ های محلی می­ بایست دارای خصوصیات ویژه ­ای در سطح ساختار و معماری آن­ها باشند.پشتیبانی شبکه

    از اهم این خصوصیات می ­توان به ظرفیت­ پذیری مناسب در لایه­ های مختلف شبکه­ های محلی، ایجاد افزونگی و تحمل­ پذیری خطا در سطوح مختلف، کمینه نمودن مدت زمان بازیابی در زمان بروز اختلالات، گسترش ­پذیری مناسب، امن­ سازی زیرساخت ارتباطی شبکه­ محلی، تحت پوشش قرار دادن نیازمندی­ های رفتار ترافیکی به جهت بهره­ مندی از سرویس ­های ارزش افزوده و... اشاره نمود.
    شرکت فناوران عصر شبکه پاسارگاد متخصص در طراحی شبکه ، راه‌اندازی شبکه ، پشتیبانی شبکه و مشاوره شبکه بسیاری از حوزه های پیشرفته در این زمینه می‌باشد.
  • راه اندازی دیتاسنتر
    در حوزه فعال مرکز داده، امروزه رویکرد مجازی­ سازی دارای جایگاه ویژه­ ایست و فناوری­ های زیادی به جهت افزایش سطح مجازی­ سازی مراکز داده تولید شده­ اند که شناخته شده­ ترین این فناوری­ ها، مربوط به فناوری­ های مجازی­سازی در سطح سرورهاست. فناوری ­های مجازی­ سازی به صورت کلی به سه دسته عمده تقسیم­ بندی می­ شوند که هر کدام از دسته­ ها در سطوح و لایه­ های مختلف مراکز داده،راه اندازی دیتاسنتر باعث افزایش سطح مجازی­ سازی و در نتیجه افزایش اثربخشی، بهینگی، راندمان و بازدهی خواهد شد.
    دسته اول مربوط به مجازی­ سازی در سطح تجهیزات که شامل فناوری­ های مجازی­ سازی در سطح سرورها و تجهیزات زیرساختی شبکه می­ باشد. دسته دوم مربوط به خوشه­ بندی تجهیزات زیرساختی شبکه است که با استفاده از آن­ها دو یا چند تجهیز با یکدیگر ترکیب شده و تشکیل یک تجهیز منطقی را می­ دهند که باعث ساده­ سازی معماری و ساختار هم­بندی و همچنین بهینه­ سازی گسترش ­پذیری، مقیاس ­پذیری و تحمل­ پذیری خطا خواهد شد. دسته سوم مربوط به کارگیری راهکارهای رایانش ابری است که سطح جدیدی از مجازی­ سازی را ممکن ساخته است.
    در حوزه غیر فعال مرکز داده نیز، امروزه یکی از دغدغه‌های مهم، سطح مصرف انرژی در مراکز داده و تمایل به کمینه نمودن سطح مصرف انرژی، بدون تأثیرگذاری بر روی پارامترهای کیفی و کارامدی مراکز داده است. پیرو این رویکرد، فناوری­ ها و راهکارهای زیادی در قالب فناوری­ های مراکز داده سبز (Green DC) ایجاد شده اند که هدف آن­ها تمرکز بر روی تمامی حوزه­ ها و بخش­ های غیر فعال مرکز داده به جهت کاهش مصرف انرژی است.
۱۲-۳-۱۳۹۶ ۱۲:۴۴ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان