[-]
آخرین ارسالی ها
زیان صنعت تایر از واردات بی ضابطه// تعرفه واردات تایر نباید کاهش یابد
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:دیروز
لوازم یدکی اصل با برچسب اطمینان //اصالت قطعات یدکی رادر سامانه «اصل بخرید» تشخیص دهی
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:8 زمان:دیروز
خرید آنلاین میوه
شروع کننده:eh3an2010 آخرین پست توسط:eh3an2010 پاسخ ها:0 طراحی سایت Web design نمایش ها:17 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن موتور// مشکلی در بازار تایر و روغن موتور نیست
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:19 زمان:دیروز
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:18 زمان:دیروز
قطعه‌‌سازان به‌زودی با ارتش وارد مذاکره می‌شوند
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:32 زمان:دیروز
تعمیرگاهی به وسعت یک شهر//اولین نسخه اپلیکیشن اتواَپ منتشر شد
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:36 زمان:دیروز
ایرانول روغن موتورسیکلت«موتورو» به بازار عرضه کرد
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:37 زمان:دیروز
ضرورت استفاده خودروسازان از ظرفیت قطعه‌سازان داخل
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:28 زمان:دیروز
لزوم نظارت سازمان حمایت بر بازار لوازم یدکی// قیمت لوازم یدکی 20درصد کاهش یافت
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:38 زمان:دیروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دولت با کاهش تعرفه، واردات موتورسیکلت انژکتوری را تسهیل کند
نویسنده پیام
amanda آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 2,959
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۵
اعتبار: 1
ارسال: #1
دولت با کاهش تعرفه، واردات موتورسیکلت انژکتوری را تسهیل کند
اتوپارت پرس: یک عضو
هیات مدیره انجمن صنعت موتورسیکلت ایران با تاکید بر اینکه تا پیش از این
موتورسیکلت کابراتوری با حجم 125 سی‌سی وارد می‌شد، اظهار کرد: «گمرک ارزش
این مدل را بین 135 تا 150دلار درنظر داشت که برمبنای آن 10درصد از آن حقوق
و عوارض می‌گرفت. به این میزان یک 3درصد و یک 6درصد ارزش افزوده نیز اضافه
می‌شد.»

علی عرب با بیان اینکه در حال حاضر ورود انجین کاربراتوری ممنوع شده
است، به «اتوپارت پرس» گفت: «این درحالی است که ارزش انجین انژکتوری
موتورسیکلت با حجم حدود 250 سی‌سی، تقریبا دوبرابر است.»

وی با اشاره به اینکه تفاوت انجین کاربراتوری و انژکتوری از موتور
125سی‌سی تا 250 سی‌سی است، افزود: «در واقع ارزش این انجین 100درصد بیشتر
است. اما در مورد موتورهای کاربراتوری ما 10درصد تعرفه می‌پرداختیم و الان
هم که ارزش انجین 250دلار است، دولت می‌گوید همان 10درصد را بپردازید.»

به گفته عرب، باید در مورد واردات انجین انژکتوری حمایت وجود داشته باشد
که عرضه‌کننده به واردات این نوع موتورسیکلت ترغیب شود و کالایی را بیاورد
که برایش صرفه داشته باشد.

این فعال صنعت موتورسیکلت‌سازی با اشاره به اینکه کتاب جدید تعرفه تا
چند ماه دیگر تدوین خواهد شد، اعلام کرد: «پرداخت 10درصد تعرفه برای واردات
انجین انژکتوری، مبلغ قابل توجهی می‌شود که باید در لیست جدید تعرفه‌ها
تغییر کند.»

وی خاطرنشان کرد: «اشکال استقبال نکردن واردکنندگان موتورسیکلت از واردات انجین انژکتوری بالا بودن تعرفه واردات آن است که دولت باید این موضوع را مد نظر قرار دهد.»

http://www.autopartpress.com/

https://www.instagram.com/autopart.press/

https://t.me/autopartpress
۷-۱۷-۱۳۹۷ ۰۴:۵۰ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان