[-]
آخرین ارسالی ها
تفاوت UI و طراحی UX چیست؟
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 نرم افزار کامپیوتر Computer Software نمایش ها:8 زمان:۴-۲۳-۱۳۹۸
چگونه طراحان وب می توانند ارتباط با مشتریان را توسعه دهند
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 متفرقه در مورد کامپیوتر other about computer نمایش ها:9 زمان:۴-۲۳-۱۳۹۸
چگونه در ۱۵ دقیقه یک سایت واکنشگرا طراحی کنیم
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 مقالات آموزشی و کاربردی learning articles نمایش ها:11 زمان:۴-۲۳-۱۳۹۸
بررسی طراحی سایت و رابط کاربری جدید YouTube
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 خدمات Services نمایش ها:27 زمان:۴-۱۶-۱۳۹۸
چگونگی ایجاد فرم های ساده با SVG
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:23 زمان:۴-۱۶-۱۳۹۸
قواعد جدید در طراحی وب سایت
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:31 زمان:۴-۱۶-۱۳۹۸
چگونه می توان آگهی بنر را در فتوشاپ Adobe ایجاد کرد
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:51 زمان:۴-۱۶-۱۳۹۸
بررسی فرآیند User Onboarding در وب و موبایل
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 مقالات آموزشی و کاربردی learning articles نمایش ها:35 زمان:۴-۲۳-۱۳۹۸
طراحی تکنولوژی های پوشیدنی و ارتباط آن با طراحی سایت
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 خدمات Services نمایش ها:39 زمان:۴-۱۶-۱۳۹۸
معرفی چارچوب های وردپرس
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 طراحی سایت Web design نمایش ها:57 زمان:۴-۵-۱۳۹۸
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پلیس به موتورسیکلت‌های یورو3 پلاک ندهد//موتورسیکلت‌سازان به زودی ناچار به تعدیل نیرو
نویسنده پیام
amanda آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 3,023
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۵
اعتبار: 1
ارسال: #1
پلیس به موتورسیکلت‌های یورو3 پلاک ندهد//موتورسیکلت‌سازان به زودی ناچار به تعدیل نیرو
اتوپارت پرس: دبیر انجمن صنعت موتورسیکلت
اعلام کرد: «تا زمانی که پلیس موتورسیکلت‌های تولید شده را پلاک نکند،
تولیدکنندگان نمی‌توانند محصولات خود را عرضه کرده و بفروشند و به این
ترتیب تا پایان سال توان پرداخت حقوق و سنوات نیروی انسانی را نخواهند
داشت.»





علی
عرب با اشاره به اینکه از 21مهرماه امسال با ابلاغ قانون هوای پاک مقرر شد
به ازای تولید هر موتورسیکلت، یک دستگاه موتورسیکلت فرسوده از رده خارج
شود، به خبرنگار «اتوپارت پرس» گفت: «درحالی که زیرساخت لازم این فرایند در ستاد حمل و نقل سوخت آماده نبود. همین موضوع باعث خوابیدن خطوط تولید موتورسیکلت شد.»

این فعال صنعت موتورسیکلت‌سازی با
اشاره به جلسات اخیر که به این منظور تشکیل شده است، اظهار کرد: «به این
ترتیب جلسات متعددی با وزیر صنعت، معدن و تجارت، آقای مقیمی، معاون وزیر
صمت و آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور داشته‌ایم اما هیچ کدام هنوز به
نتیجه نرسیده است.»

عرب با اشاره به بلاتکلیفی
تولیدکنندگان موتورسیکلت در اوایل سال در زمینه تولید موتورسیکلت یورو3 و
یورو4، خاطرنشان کرد: «تا اینکه طبق ابلاغ دولت قرار شد تا پایان سال تولید
موتورسیکلت یورو3 ادامه یابد. با این حال بعد از ابلاغ قانون هوای پاک،
پلیس موتورسیکلت‌های یورو3 را پلاک نکرد و به این ترتیب تولید موتورسیکلت
به صفر رسید.»

وی در رابطه با وضعیت واردات موتورسیکلت،
تصریح کرد: «در این زمینه نیز امکان ثبت سفارش و حواله ارزی وجود ندارد.
بنابراین در این بخش هم پشتوانه‌ای وجود ندارد و این هم دلیلی است که اجازه
ادامه تولید را از موتورسیکلت‌سازان سلب کرده است.»

علی عرب با بیان اینکه فشار بر
صنعت موتورسیکلت بیشتر از همیشه شده است، گفت: «با این حال فعالان و
تولیدکنندگان این صنعت تا به حال تلاش کرده‌اند تعدیل نیرو نداشته باشند .
کارگران و نیروی انسانی را حفظ کرده‌اند. اما این موضوع هم نمی‌تواند بیشتر
از این ادامه پیدا کند.»

به گفته وی، اگر همچنان به
موتورسیکلت‌های تولید شده پلاک داده نشود و امکان فروش این تولیدات برای
تولیدکنندگان وجود نداشته باشد، قطعا فعالان این صنعت شب عید توان پرداخت
عیدی و سنوات نیروی انسانی را نخواهند داشت.
۱۰-۱۵-۱۳۹۷ ۰۴:۰۵ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان