[-]
آخرین ارسالی ها
تفاوت UI و طراحی UX چیست؟
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 نرم افزار کامپیوتر Computer Software نمایش ها:8 زمان:۴-۲۳-۱۳۹۸
چگونه طراحان وب می توانند ارتباط با مشتریان را توسعه دهند
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 متفرقه در مورد کامپیوتر other about computer نمایش ها:9 زمان:۴-۲۳-۱۳۹۸
چگونه در ۱۵ دقیقه یک سایت واکنشگرا طراحی کنیم
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 مقالات آموزشی و کاربردی learning articles نمایش ها:11 زمان:۴-۲۳-۱۳۹۸
بررسی طراحی سایت و رابط کاربری جدید YouTube
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 خدمات Services نمایش ها:27 زمان:۴-۱۶-۱۳۹۸
چگونگی ایجاد فرم های ساده با SVG
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:22 زمان:۴-۱۶-۱۳۹۸
قواعد جدید در طراحی وب سایت
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:31 زمان:۴-۱۶-۱۳۹۸
چگونه می توان آگهی بنر را در فتوشاپ Adobe ایجاد کرد
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:51 زمان:۴-۱۶-۱۳۹۸
بررسی فرآیند User Onboarding در وب و موبایل
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 مقالات آموزشی و کاربردی learning articles نمایش ها:35 زمان:۴-۲۳-۱۳۹۸
طراحی تکنولوژی های پوشیدنی و ارتباط آن با طراحی سایت
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 خدمات Services نمایش ها:39 زمان:۴-۱۶-۱۳۹۸
معرفی چارچوب های وردپرس
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 طراحی سایت Web design نمایش ها:57 زمان:۴-۵-۱۳۹۸
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
محدودیت امکان تست تایر در سازمان استاندارد// نگران ورود تایرهای فاقد استاندارد خارجی
نویسنده پیام
amanda آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 3,023
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۵
اعتبار: 1
ارسال: #1
محدودیت امکان تست تایر در سازمان استاندارد// نگران ورود تایرهای فاقد استاندارد خارجی
اتوپارت پرس: سخنگوی انجمن صنعت تایر با اعلام اینکه حدود یک، سوم از نیاز
تایر کشور از محل واردات تامین می‌شود، گفت: «نگران ورود لاستیک‌های فاقد
استاندارد خارجی در بازار هستیم.»

مصطفی تنها با اشاره به اینکه همه
تایرهای وارداتی مشمول استاندارد اجباری هستند، اظهار داشت: «سازمان
استاندارد متولی بررسی استاندارد تایر وارداتی است، اما مشکل اینجاست که امکانات تست تایر در سازمان استاندارد محدود است.»
وی با بیان اینکه به دلیل زمان‌بر بودن
تست تایرها سازمان استاندارد بررسی این موضوع را به چند آزمایشگاه خصوصی به
عنوان بازوهای کمکی سپرده است، افزود: «این آزمایشگاه‌ها به نمایندگی از
سازمان استاندارد مسئول بررسی میزان استاندارد تایرها و صدور گواهینامه‌ها
هستند، که متاسفانه در این رابطه شنیده‌ام برخی سهل‌انگاری‌ها در این
آزمایشگاه‌ها در نمونه‌برداری و تست لاستیک‌ها انجام می‌شود.»
سخنگوی انجمن لاستیک تصریح کرد: «حدود
یک، سوم از نیاز تایر کشور از محل واردات تامین می‌شود که نظارت بر
استاندارد لاستیک‌های وارداتی یک امر ضروری است.»
تنها در خصوص قیمت تایرهای
وارداتی نیز گفت: «در بخش تایرهای باری و اتوبوس که ارز 4200 تومانی تخصصی
پیدا کرده نظارت لازم بر قیمت‌ها انجام می‌شود، اما متاسفانه در سطح بازار
و واردات جزء نظارت کافی در قیمت تایرهای وارداتی اعمال نمی‌شود. به نحوی
که اگر نگرانی در کمبود تایر در بازار به وجود آید قیمت آنها توسط
فروشندگان رشد قابل توجهی پیدا می‌کند. به عنوان نمونه تابستان سال گذشته
قیمت تایرهای وارداتی تا 3 برابر افزایش پیدا کرد که این موضوع امروز تا
حدودی مدیریت شده است.»
۱۰-۱۷-۱۳۹۷ ۰۳:۲۹ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان