[-]
آخرین ارسالی ها
عدم پرداخت حق بیمه و مالیات بر درآمد و ارزش افزوده در نتیجه افزایش بیکاری
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:3 زمان:امروز
مشکل نقدینگی چالش بزرگ قطعه‌سازان// خودروسازان سریعتر قیمت خرید قطعات را به‌روز کنند
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:3 زمان:امروز
مشکل مدیریت در صنعت خودروی کشور// بدهی 15هزار میلیاردی خودروسازان به قطعه‌سازان
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:امروز
رفع انحصار و صدور مجوزهای تازه در حوزه کنترل کیفیت خودرو
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:امروز
: نتیجه نظرسنجی ISQI در سومین نمایشگاه خودرو تهران
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:8 زمان:امروز
نبود شرایط مساعد برای ارتقای توانمندی قطعه‌سازان// واردات 4میلیارد دلاری نتیجه تاخیر
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:14 زمان:امروز
لزوم بررسی رفتار نامناسب مصرف‌کنندگان در بازار لاستیک//نیاز تایر بازار شب عید
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:9 زمان:امروز
در نتیجه افزایش دو برابری نرخ خوراک// خطر توقف فعالیت پالایشگاه‎های تولید روانکار
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:15 زمان:امروز
دبیر انجمن قطعه‌‌سازان ایران: ثبت‌ سفارش بدون انتقال ارز آزاد شود
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:13 زمان:امروز
هشدار تولیدکنندگان روغن موتور به افزایش دو برابری نرخ خوراک
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:12 زمان:امروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو
نویسنده پیام
amanda آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 2,898
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۵
اعتبار: 1
ارسال: #1
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو
اتوپارت پرس: بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و
استاندارد ایران، در پایان آبان‌ماه امسال، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش، به عدد 753 رسید.

معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو با اعلام این مطلب گفت: «طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، خدمات پس از فروش ایران‌خودرو،
از پاییز سال گذشته تا کنون توانسته به صورت صعودی امتیاز خود را در حوزه
خدمات ارتقا دهد و از امتیاز 747 در آبان سال 96 به امتیاز 753 در
آبان‌ماه سال جاری ارتقا یابد و با این رشد، تصویر ذهنی مشتریان و رضایت از
خدمات را بهبود بخشد.»
شهریار سلطانی ادامه داد: «شرکت‌های
ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، به صورت ماهیانه در شاخص رضایت
مشتریان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در این بررسی‌ها نظرات مشتریان به
عنوان یک شاخص مهم در خصوص کیفیت خدمات، لحاظ می‌شود.»
وی افزود: «مهم‌ترین پارامترهایی که
بهبود آن‌ها در طی ماه‌های مهر و آبان سال 97، باعث افزایش رضایت مشتریان
شده، شامل بهبود کیفیت تعمیرات ارائه شده، تشریح تعمیرات (ارائه توضیح به
مشتریان در خصوص کارهای انجام شده و قطعات تعویضی هنگام ترخیص خودرو) و
تامین به موقع قطعات توسط نمایندگی‌ها بوده است.»
سلطانی همچنین گفت: «بهبود فرآیند طرح
پیگیری مشتریان، پیاده‌سازی استانداردهای رفتاری و کلامی، برگزاری
کارگاه‌های تخصصی CSI برای مدیران نمایندگی‌ها، برگزاری دوره‌های
عارضه‌یابی با رویکرد جدید در نمایندگی‌ها و بهبود فرآیند پذیرش تا ترخیص
در نمایندگی‌ها جزو اهم اقدامات انجام شده در راستای افزایش رضایت‌مندی
مشتریان بوده است.»
وی در پایان گفت: «جلب رضایت کامل مشتریان و دست یافتن به بالاترین امتیاز
در شاخص رضایت مشتری، با توجه به گستردگی شبکه خدمات پس از فروش
ایران‌خودرو در سراسر کشور، امری دشوار است ولی امیدواریم با برنامه‌های در
دست اجرا و تلاش برای بهبود مستمر هر روز به آن نزدیک‌تر شویم.»
۱۰-۲۴-۱۳۹۷ ۰۵:۲۹ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان