[-]
آخرین ارسالی ها
ایجاد بازتاب آینه ای با استفاده از CSS و Reflection.js
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:8 زمان:۳-۲۴-۱۳۹۸
12 روند طراحی وب سایت برای ایجاد وب سایت جذاب
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 مقالات آموزشی و کاربردی learning articles نمایش ها:9 زمان:۳-۲۴-۱۳۹۸
اصول ایجاد صفحه نمونه کارها برای طراحان وب سایت
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:40 زمان:۳-۱۸-۱۳۹۸
راههای بهبود UX طراحی وب سایت تجارت الکترونیک
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 talk about your web sites or bussines نمایش ها:28 زمان:۳-۱۸-۱۳۹۸
10 نکته برای طراحی عکس سایت
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 امنیت و شبکه Security and network نمایش ها:22 زمان:۳-۱۸-۱۳۹۸
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 طراحی سایت Web design نمایش ها:22 زمان:۳-۱۸-۱۳۹۸
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 نرم افزار کامپیوتر Computer Software نمایش ها:29 زمان:۳-۱۸-۱۳۹۸
نکاتی که در نوشتن مقدمه مقاله باید رعایت کرد
شروع کننده:lemonn آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:55 زمان:۳-۱۸-۱۳۹۸
خصوصیات یک لباس کار خوب چیست؟
شروع کننده:lemonn آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:62 زمان:۳-۱۸-۱۳۹۸
5 باید و نباید در استفاده از تانک ازت
شروع کننده:lemonn آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:62 زمان:۳-۱۸-۱۳۹۸
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو
نویسنده پیام
amanda آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 3,023
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۵
اعتبار: 1
ارسال: #1
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو
اتوپارت پرس: بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و
استاندارد ایران، در پایان آبان‌ماه امسال، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش، به عدد 753 رسید.

معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو با اعلام این مطلب گفت: «طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، خدمات پس از فروش ایران‌خودرو،
از پاییز سال گذشته تا کنون توانسته به صورت صعودی امتیاز خود را در حوزه
خدمات ارتقا دهد و از امتیاز 747 در آبان سال 96 به امتیاز 753 در
آبان‌ماه سال جاری ارتقا یابد و با این رشد، تصویر ذهنی مشتریان و رضایت از
خدمات را بهبود بخشد.»
شهریار سلطانی ادامه داد: «شرکت‌های
ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، به صورت ماهیانه در شاخص رضایت
مشتریان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در این بررسی‌ها نظرات مشتریان به
عنوان یک شاخص مهم در خصوص کیفیت خدمات، لحاظ می‌شود.»
وی افزود: «مهم‌ترین پارامترهایی که
بهبود آن‌ها در طی ماه‌های مهر و آبان سال 97، باعث افزایش رضایت مشتریان
شده، شامل بهبود کیفیت تعمیرات ارائه شده، تشریح تعمیرات (ارائه توضیح به
مشتریان در خصوص کارهای انجام شده و قطعات تعویضی هنگام ترخیص خودرو) و
تامین به موقع قطعات توسط نمایندگی‌ها بوده است.»
سلطانی همچنین گفت: «بهبود فرآیند طرح
پیگیری مشتریان، پیاده‌سازی استانداردهای رفتاری و کلامی، برگزاری
کارگاه‌های تخصصی CSI برای مدیران نمایندگی‌ها، برگزاری دوره‌های
عارضه‌یابی با رویکرد جدید در نمایندگی‌ها و بهبود فرآیند پذیرش تا ترخیص
در نمایندگی‌ها جزو اهم اقدامات انجام شده در راستای افزایش رضایت‌مندی
مشتریان بوده است.»
وی در پایان گفت: «جلب رضایت کامل مشتریان و دست یافتن به بالاترین امتیاز
در شاخص رضایت مشتری، با توجه به گستردگی شبکه خدمات پس از فروش
ایران‌خودرو در سراسر کشور، امری دشوار است ولی امیدواریم با برنامه‌های در
دست اجرا و تلاش برای بهبود مستمر هر روز به آن نزدیک‌تر شویم.»
۱۰-۲۴-۱۳۹۷ ۰۵:۲۹ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان