[-]
آخرین ارسالی ها
اشتغالزایی مدرن در عصر فناوری بدون سرمایه حتی یک ریال
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:28 زمان:۱۲-۲۶-۱۳۹۷
راهنمای خرید میوه آنلاین برای مراسم ازدواج
شروع کننده:eh3an2010 آخرین پست توسط:eh3an2010 پاسخ ها:0 آشپزی و نکات خانه داری نمایش ها:25 زمان:۱۲-۲۶-۱۳۹۷
راهنمای خرید آنلاین میوه گوجه فرنگی
شروع کننده:eh3an2010 آخرین پست توسط:eh3an2010 پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:25 زمان:۱۲-۲۳-۱۳۹۷
تبلیغات ارزان در اینستاگرام
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:46 زمان:۱۲-۲۶-۱۳۹۷
افزایش ویو یا همون بازدید اینستاگرام 1000 ویو 1000 تومان
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:44 زمان:۱۲-۲۶-۱۳۹۷
لایک بین المللی اینستاگرام 1000 لایک 1000 تومان
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:39 زمان:۱۲-۲۶-۱۳۹۷
معرفی فرش ستاره کویر یزد - یکتا فرش
شروع کننده:fns4565 آخرین پست توسط:fns4565 پاسخ ها:0 دکوراسیون decoration نمایش ها:41 زمان:۱۲-۱۵-۱۳۹۷
لوله بازکنی چیست ؟ تفاوت تخلیه چاه و حفر چاه
شروع کننده:tehranloole آخرین پست توسط:tehranloole پاسخ ها:0 خدمات Services نمایش ها:33 زمان:۱۲-۱۵-۱۳۹۷
راهنمای خرید انلاین میوه شب عید
شروع کننده:eh3an2010 آخرین پست توسط:eh3an2010 پاسخ ها:0 پزشکی - سلامت و زیبایی Medical - Health and Beauty نمایش ها:42 زمان:۱۲-۱۴-۱۳۹۷
نیروی کافی برای نظارت وجود ندارد؛ مشتری خودش دقت کند
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:62 زمان:۱۲-۲۶-۱۳۹۷
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو
نویسنده پیام
amanda آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 3,021
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۵
اعتبار: 1
ارسال: #1
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو
اتوپارت پرس: بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و
استاندارد ایران، در پایان آبان‌ماه امسال، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش، به عدد 753 رسید.

معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو با اعلام این مطلب گفت: «طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، خدمات پس از فروش ایران‌خودرو،
از پاییز سال گذشته تا کنون توانسته به صورت صعودی امتیاز خود را در حوزه
خدمات ارتقا دهد و از امتیاز 747 در آبان سال 96 به امتیاز 753 در
آبان‌ماه سال جاری ارتقا یابد و با این رشد، تصویر ذهنی مشتریان و رضایت از
خدمات را بهبود بخشد.»
شهریار سلطانی ادامه داد: «شرکت‌های
ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، به صورت ماهیانه در شاخص رضایت
مشتریان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در این بررسی‌ها نظرات مشتریان به
عنوان یک شاخص مهم در خصوص کیفیت خدمات، لحاظ می‌شود.»
وی افزود: «مهم‌ترین پارامترهایی که
بهبود آن‌ها در طی ماه‌های مهر و آبان سال 97، باعث افزایش رضایت مشتریان
شده، شامل بهبود کیفیت تعمیرات ارائه شده، تشریح تعمیرات (ارائه توضیح به
مشتریان در خصوص کارهای انجام شده و قطعات تعویضی هنگام ترخیص خودرو) و
تامین به موقع قطعات توسط نمایندگی‌ها بوده است.»
سلطانی همچنین گفت: «بهبود فرآیند طرح
پیگیری مشتریان، پیاده‌سازی استانداردهای رفتاری و کلامی، برگزاری
کارگاه‌های تخصصی CSI برای مدیران نمایندگی‌ها، برگزاری دوره‌های
عارضه‌یابی با رویکرد جدید در نمایندگی‌ها و بهبود فرآیند پذیرش تا ترخیص
در نمایندگی‌ها جزو اهم اقدامات انجام شده در راستای افزایش رضایت‌مندی
مشتریان بوده است.»
وی در پایان گفت: «جلب رضایت کامل مشتریان و دست یافتن به بالاترین امتیاز
در شاخص رضایت مشتری، با توجه به گستردگی شبکه خدمات پس از فروش
ایران‌خودرو در سراسر کشور، امری دشوار است ولی امیدواریم با برنامه‌های در
دست اجرا و تلاش برای بهبود مستمر هر روز به آن نزدیک‌تر شویم.»
۱۰-۲۴-۱۳۹۷ ۰۵:۲۹ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان