[-]
آخرین ارسالی ها
جذب فوری ثروت با تکنیک های بالا بردن سطح ارتعاش
شروع کننده:tarahimodern آخرین پست توسط:tarahimodern پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:57 زمان:۵-۲۶-۱۳۹۸
پست رایگان مطالب مفید و تبلیغ کسب و کار با عضویت سریع
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:tarahimodern پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:43 زمان:۵-۲۶-۱۳۹۸
بهترین ریمل حجم دهنده چشم لچیک
شروع کننده:kohanpishe آخرین پست توسط:kohanpishe پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:3628 زمان:۵-۱۳-۱۳۹۸
خودتان مرجع ارائه دهنده خدمات اینستاگرام باشید و لایک و ویو اینستاگرام بفروشیدبفروشید
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:kohanpishe پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:3662 زمان:۵-۱۳-۱۳۹۸
برنامه ریزی روزانه برای طراحی سایت
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 مقالات آموزشی و کاربردی learning articles نمایش ها:52 زمان:۵-۹-۱۳۹۸
چگونه در ۱۵ دقیقه یک وب سایت واکنشگرا طراحی کنیم
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:kohanpishe پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5044 زمان:۵-۱۳-۱۳۹۸
نحوه نوشتن یک پست بلاگ بهینه شده ( SEO )در وردپرس
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:tarahimodern پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:58 زمان:۵-۲۶-۱۳۹۸
ایجاد بازتاب آینه ای با استفاده از CSS و Reflection.js .
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 مقالات آموزشی و کاربردی learning articles نمایش ها:59 زمان:۵-۹-۱۳۹۸
طراحی سایت وردپرس با پروسه ساده
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:tarahimodern پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:68 زمان:۵-۲۶-۱۳۹۸
زیبایی یا عملکرد در طراحی وب کدام مهمتر است؟
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:kohanpishe پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5764 زمان:۵-۱۳-۱۳۹۸
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تعمیرگاه‌های مجاز خودروسازان پاسخ مشتریان را نمی‌دهند
نویسنده پیام
amanda آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 3,025
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۵
اعتبار: 1
ارسال: #1
تعمیرگاه‌های مجاز خودروسازان پاسخ مشتریان را نمی‌دهند
اتوپارت پرس: سخنگوی اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو با بیان اینکه عدم پاسخ‌گویی برخی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز نسبت به تعویض یا بازپس‌گیری قطعات معیوب
مشتریان، دردسرهای زیادی را برای اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو
ایجاد کرده است، گفت: «در حالی که پاسخ گویی به این گونه اعتراضات بر عهده
خودروسازان و تعمیرگاه‌های مجاز این شرکتها است. اما با توجه به عدم همکاری
برخی نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروسازی با مشتریان
در این زمینه از مدیران شرکت‌های خودروسازی درخواست کرد تا نسبت به رفع
عیوب و تعویض قطعات معیوب با مشتریان این شرکت ها همکاری لازم را کنند.»

مهدی کاظمی با بیان اینکه درخواست مذکور
از شرکت‌های خودروسازی اضافه کرد: «در صورتی که خودروسازان معتقدند که
قطعه ایراد نداشته و مسئول خرابی قطعات تعمیرگاه‌های مجاز و یا غیرمجاز
هستند درخواست می‌شود به کارشناسان اتحادیه اعتماد کرده و در صورتی که
اتحادیه ایراد قطعه یدکی را تایید کرد نسبت به تعویض یا باز پس‌گیری قطعه
معیوب با مشتریان همکاری لازم را داشته باشند.»
به گفته وی، در صورتی که مشاهده شود که
تعمیرگاه‌ها در این نقص مقصر هستند، مطمئنا اتحادیه طرف خودروسازان و
نمایندگی‌های شرکت‌ها خواهد بود و از حقوق آنها دفاع خواهد کرد.
کاظمی افزود: «در روزهای اخیر اتحادیه
با مراجعه تعداد زیادی از خریداران قطعات یدکی با برند دو شرکت خودروسازی
داخلی مواجه است که نسبت به ایرادات قطعات یدکی این شرکت‌ها اعتراض دارند.»
وی با اشاره به اینکه وضع موجود بازار
موجب شده تا بیشتر تعمیرگاه‌های مجاز شرکت‌های خودروسازی در داخل
تعمیرگاه‌ها قطعات را به فروش برسانند، گفت: «مصرف‌کنندگانی که به
تعمیرگاه‌های مجاز شرکت‌ها مراجعه می‌کنند، از قطعات یدکی خود شرکت‌ها در
تعمیرات استفاده می‌کنند. این جریان تعمیرگاه‌های مجاز و نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودرو شرکت‌ها را ملزم به پاسخ گویی نسبت به تعویض و یا رفع عیوب احتمالی قطعات مورد استفاده برای مراجعه‌کنندگان می‌کند.»
کاظمی با تاکید بر اینکه در برخی مواقع
در نمایندگی‌های مجاز قطعات یدکی که با برچسب شرکت‌های خدمات پس از فروش
خودروسازان بر روی خودروها نصب می‌شود دارای ایراد است، خاطرنشان کرد: «اما
نمایندگی‌های مجاز با استدلال عدم وجود مجوز از سوی شرکت‌های خودروسازی،
حاضر به تعویض یا باز پس‌گیری قطعه معیوب از مشتریان نمی‌شوند. عمده قطعات
معیوب مربوط به قطعه سنسور اکسیژن
و پمپ بنزین خودروهای پرتیراژ دو خودروسازی داخلی است که منجر به مشاجرات
زیادی بین مشتریان و نمایندگی‌های مجاز این شرکت‌ها شده است.»
سخنگوی اتحادیه صنف فروشندگان لوازم
یدکی همچنین بخشی از مشکل صاحبان خودروها را کمبود قطعه یدکی در
نمایندگی‌های مجاز شرکت‌ها دانست و عنوان کرد: «وضع تولید و واردات قطعات
به نحوی است که امروز هر مصرف‌کننده با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز فروش قطعات یدکی ایران خودرو
و سایپا، امکان خرید هر قطعه مورد درخواست را ندارد و ناگزیر است برای
تامین نیاز به بازار آزاد و صنف اتحادیه فروش لوازم یدکی خودرو مراجعه
کند.»
این فعال صنفی در پایان خاطرنشان کرد: «هم اکنون بسیاری از تولیدکنندگان
قطعه یدکی در داخل با موانع زیادی در حوزه تامین مواد اولیه، سرمایه‌گذاری و
خرید و واردات ماشین آلات تولیدی مواجه هستند و متاسفانه این امر بر کمبود
قطعه یدکی در بازار داخل دامن زده است.»
۱۱-۱۵-۱۳۹۷ ۰۳:۵۷ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان