[-]
آخرین ارسالی ها
کسب درآمد از اینترنت با فاکتورهای 2019
شروع کننده:tarahimodern آخرین پست توسط:tarahimodern پاسخ ها:0 متفرقه در مورد کامپیوتر other about computer نمایش ها:45 زمان:۱-۱۶-۱۳۹۸
معرفی برج اداری و تجاری آرمیتاژ گلشن مشهد
شروع کننده:fns4565 آخرین پست توسط:fns4565 پاسخ ها:0 گردشگری Tourism نمایش ها:49 زمان:۱-۱۰-۱۳۹۸
معرفی بازار اطلس مشهد
شروع کننده:fns4565 آخرین پست توسط:fns4565 پاسخ ها:0 گردشگری Tourism نمایش ها:54 زمان:۱-۱۰-۱۳۹۸
معرفی مجتمع تجاری کوهسر مشهد
شروع کننده:fns4565 آخرین پست توسط:fns4565 پاسخ ها:0 گردشگری Tourism نمایش ها:61 زمان:۱-۱۰-۱۳۹۸
معرفی مجتمع تجاری پروما مشهد
شروع کننده:fns4565 آخرین پست توسط:fns4565 پاسخ ها:0 گردشگری Tourism نمایش ها:56 زمان:۱-۱۰-۱۳۹۸
معرفی مرکز خرید فردوسی مشهد
شروع کننده:fns4565 آخرین پست توسط:fns4565 پاسخ ها:0 گردشگری Tourism نمایش ها:54 زمان:۱-۱۰-۱۳۹۸
معرفی محبوبترین آیفون تصویری جهان
شروع کننده:tarahimodern آخرین پست توسط:tarahimodern پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:55 زمان:۱-۱۰-۱۳۹۸
آموزش کسب و کار اینترنتی با تکنیکها ی سال 2019
شروع کننده:tarahimodern آخرین پست توسط:tarahimodern پاسخ ها:0 متفرقه در مورد کامپیوتر other about computer نمایش ها:78 زمان:۱-۱۶-۱۳۹۸
آموزش طراحی سایت با وردپرس
شروع کننده:tarahimodern آخرین پست توسط:tarahimodern پاسخ ها:0 طراحی سایت Web design نمایش ها:61 زمان:۱-۵-۱۳۹۸
اشتغالزایی مدرن در عصر فناوری بدون سرمایه حتی یک ریال
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:amanda پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:104 زمان:۱۲-۲۶-۱۳۹۷
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
نویسنده پیام
amanda آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 3,021
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۵
اعتبار: 1
ارسال: #1
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
اتوپارت پرس: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، از ابتدای بهمن ماه سال جاری طرح «همراه با مشتریان» را در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو آغاز کرد.

به گزارش اتوپارت پرس به نقل از روابط
عمومی شرکت ایساکو، این شرکت به منظور افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از
فروش و در راستای همیاری نمایندگی‌ها و اعتمادسازی دوسویه، با هدف استخراج
عارضه‌ سیستم‌های عملیاتی، اصلاح زیرساخت‌ها و بازنگری فرآیندها، طرح فوق
را اجرایی کرد.
در طرح مذکور، تیمی از کارشناسان خبره
دفاتر منطقه‌ای با حضور در نمایندگی‌های منتخب، به عنوان تسهیل‌گر امور
مشتریان حضور یافته و ضمن ارتباط مستقیم با مشتریان به مشاهده فرآیند
ارائه خدمات در نمایندگی‌ها می‌پردازند. این کارشناسان ضمن همراهی با
مشتریان و نمایندگی‌ها به بررسی مشکلات موجود در فرآیند پذیرش تا ترخیص و
تامین قطعه خواهند پرداخت.
در این طرح که از آن به عنوان «طرح استقرار»
نیز یاد شده است،‌ کارشناسان مستقر دفاتر در نمایندگی‌ها، با رویکرد
یاری‌رسانی به نمایندگی‌ برای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر و تسهیل امور
مشتریان هر هفته در یک واحد تعمیرگاهی، حضور خواهند یافت.
لازم به ذکر است کارشناسان مستقر
موظفند، در صورت مشاهده موارد خاص در ارائه خدمات، بدون فوت وقت، دستور
صدور انجام فوری کار را از مسئول مربوطه در شرکت ایساکو
دریافت کرده و آن را در نمایندگی اجرایی کنند. همچنین این کارشناسان
حداکثر دو روز پس از استقرار در نمایندگی‌ها، موارد مطرح شده مشتریان را به
همراه عارضه‌های مهم و کلیدی شناسایی شده به کارگروهی که به همین منظور
تشکیل شده است، ابلاغ خواهند کرد تا فرآیند مذکور به سرعت بهینه‌سازی شده و
امور مشتریان در نمایندگی‌ها به سرعت رتق و فتق شود.
گفتنی است اجرای این طرح همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با توجه به
افزایش ترافیک کاری نمایندگی‌ها در پایان سال و نزدیک شدن به سفرهای نوروزی
هموطنان، در بهمن ماه سال جاری آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود با نظارت و
همراهی کارشناسان مستقر، عارضه‌ها و ایرادهای احتمالی موجود در فرآیند
ارائه خدمات پس از فروش به سرعت برطرف شده و رضایت مشتریان به میزان قابل
توجهی افزایش یابد.
۱۱-۲۴-۱۳۹۷ ۰۳:۲۴ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان