[-]
آخرین ارسالی ها
طراحی چیدمان شبکه برای طراحی وب پاسخگو
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 پزشکی - سلامت و زیبایی Medical - Health and Beauty نمایش ها:2 زمان:امروز
اشتباهات متداول در بازاریابی محتوا
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 ورزشی Sports نمایش ها:2 زمان:امروز
نکاتی درباره تجربه استفاده از وب سایت ضروری
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 آشپزی و نکات خانه داری نمایش ها:3 زمان:امروز
تفاوت UI و طراحی UX چیست؟
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 نرم افزار کامپیوتر Computer Software نمایش ها:10 زمان:۴-۲۳-۱۳۹۸
چگونه طراحان وب می توانند ارتباط با مشتریان را توسعه دهند
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 متفرقه در مورد کامپیوتر other about computer نمایش ها:10 زمان:۴-۲۳-۱۳۹۸
چگونه در ۱۵ دقیقه یک سایت واکنشگرا طراحی کنیم
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 مقالات آموزشی و کاربردی learning articles نمایش ها:14 زمان:۴-۲۳-۱۳۹۸
بررسی طراحی سایت و رابط کاربری جدید YouTube
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 خدمات Services نمایش ها:33 زمان:۴-۱۶-۱۳۹۸
چگونگی ایجاد فرم های ساده با SVG
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:29 زمان:۴-۱۶-۱۳۹۸
قواعد جدید در طراحی وب سایت
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:37 زمان:۴-۱۶-۱۳۹۸
چگونه می توان آگهی بنر را در فتوشاپ Adobe ایجاد کرد
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:54 زمان:۴-۱۶-۱۳۹۸
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
نویسنده پیام
amanda آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 3,023
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۵
اعتبار: 1
ارسال: #1
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
اتوپارت پرس: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، از ابتدای بهمن ماه سال جاری طرح «همراه با مشتریان» را در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو آغاز کرد.

به گزارش اتوپارت پرس به نقل از روابط
عمومی شرکت ایساکو، این شرکت به منظور افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از
فروش و در راستای همیاری نمایندگی‌ها و اعتمادسازی دوسویه، با هدف استخراج
عارضه‌ سیستم‌های عملیاتی، اصلاح زیرساخت‌ها و بازنگری فرآیندها، طرح فوق
را اجرایی کرد.
در طرح مذکور، تیمی از کارشناسان خبره
دفاتر منطقه‌ای با حضور در نمایندگی‌های منتخب، به عنوان تسهیل‌گر امور
مشتریان حضور یافته و ضمن ارتباط مستقیم با مشتریان به مشاهده فرآیند
ارائه خدمات در نمایندگی‌ها می‌پردازند. این کارشناسان ضمن همراهی با
مشتریان و نمایندگی‌ها به بررسی مشکلات موجود در فرآیند پذیرش تا ترخیص و
تامین قطعه خواهند پرداخت.
در این طرح که از آن به عنوان «طرح استقرار»
نیز یاد شده است،‌ کارشناسان مستقر دفاتر در نمایندگی‌ها، با رویکرد
یاری‌رسانی به نمایندگی‌ برای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر و تسهیل امور
مشتریان هر هفته در یک واحد تعمیرگاهی، حضور خواهند یافت.
لازم به ذکر است کارشناسان مستقر
موظفند، در صورت مشاهده موارد خاص در ارائه خدمات، بدون فوت وقت، دستور
صدور انجام فوری کار را از مسئول مربوطه در شرکت ایساکو
دریافت کرده و آن را در نمایندگی اجرایی کنند. همچنین این کارشناسان
حداکثر دو روز پس از استقرار در نمایندگی‌ها، موارد مطرح شده مشتریان را به
همراه عارضه‌های مهم و کلیدی شناسایی شده به کارگروهی که به همین منظور
تشکیل شده است، ابلاغ خواهند کرد تا فرآیند مذکور به سرعت بهینه‌سازی شده و
امور مشتریان در نمایندگی‌ها به سرعت رتق و فتق شود.
گفتنی است اجرای این طرح همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با توجه به
افزایش ترافیک کاری نمایندگی‌ها در پایان سال و نزدیک شدن به سفرهای نوروزی
هموطنان، در بهمن ماه سال جاری آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود با نظارت و
همراهی کارشناسان مستقر، عارضه‌ها و ایرادهای احتمالی موجود در فرآیند
ارائه خدمات پس از فروش به سرعت برطرف شده و رضایت مشتریان به میزان قابل
توجهی افزایش یابد.
۱۱-۲۴-۱۳۹۷ ۰۳:۲۴ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان