[-]
آخرین ارسالی ها
ویپ (VoIP) چیست؟
شروع کننده:mahroo456 آخرین پست توسط:lolebazkonitehranpars پاسخ ها:1 امنیت و شبکه Security and network نمایش ها:538 زمان:دیروز
پارامترهای trust flow و citation flow در بهینه سازی سایت
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:lolebazkonitehranpars پاسخ ها:2 امنیت و شبکه Security and network نمایش ها:684 زمان:دیروز
آشنایی با بوستر پمپ چرخ دنده ای
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:lolebazkonitehranpars پاسخ ها:1 مقالات آموزشی و کاربردی learning articles نمایش ها:734 زمان:دیروز
کسب در آمد عالی در فیس نما
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:lolebazkonitehranpars پاسخ ها:5 عمومی General نمایش ها:7226 زمان:دیروز
قیمت روز رینگ در بازار پنجشنبه ۲اسفندماه۹۷ + جدول در لینک وب سایت
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:lolebazkonitehranpars پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:16 زمان:دیروز
رییس مجلس؛ کمیسیون صنایع مسئول رسیدگی به بحث افزایش قیمت خودرو
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:lolebazkonitehranpars پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:17 زمان:دیروز
افزایش عرضه خودرو بازار را آرام می‌کند
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:lolebazkonitehranpars پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:14 زمان:دیروز
کشف محموله ۱۲۶ میلیاردی قطعات خودرو قاچاق در میناب
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:lolebazkonitehranpars پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:22 زمان:دیروز
با پیش‌بینی تصادف؛ ایربگ‌های ویژه محافظت از خودرو ابداع شد
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:lolebazkonitehranpars پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:19 زمان:دیروز
وزیر صمت اعلام کرد؛ قیمت خودرو کاهش می‌یابد
شروع کننده:amanda آخرین پست توسط:lolebazkonitehranpars پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:16 زمان:دیروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
نویسنده پیام
amanda آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 2,979
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۵
اعتبار: 1
ارسال: #1
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
اتوپارت پرس: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، از ابتدای بهمن ماه سال جاری طرح «همراه با مشتریان» را در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو آغاز کرد.

به گزارش اتوپارت پرس به نقل از روابط
عمومی شرکت ایساکو، این شرکت به منظور افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از
فروش و در راستای همیاری نمایندگی‌ها و اعتمادسازی دوسویه، با هدف استخراج
عارضه‌ سیستم‌های عملیاتی، اصلاح زیرساخت‌ها و بازنگری فرآیندها، طرح فوق
را اجرایی کرد.
در طرح مذکور، تیمی از کارشناسان خبره
دفاتر منطقه‌ای با حضور در نمایندگی‌های منتخب، به عنوان تسهیل‌گر امور
مشتریان حضور یافته و ضمن ارتباط مستقیم با مشتریان به مشاهده فرآیند
ارائه خدمات در نمایندگی‌ها می‌پردازند. این کارشناسان ضمن همراهی با
مشتریان و نمایندگی‌ها به بررسی مشکلات موجود در فرآیند پذیرش تا ترخیص و
تامین قطعه خواهند پرداخت.
در این طرح که از آن به عنوان «طرح استقرار»
نیز یاد شده است،‌ کارشناسان مستقر دفاتر در نمایندگی‌ها، با رویکرد
یاری‌رسانی به نمایندگی‌ برای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر و تسهیل امور
مشتریان هر هفته در یک واحد تعمیرگاهی، حضور خواهند یافت.
لازم به ذکر است کارشناسان مستقر
موظفند، در صورت مشاهده موارد خاص در ارائه خدمات، بدون فوت وقت، دستور
صدور انجام فوری کار را از مسئول مربوطه در شرکت ایساکو
دریافت کرده و آن را در نمایندگی اجرایی کنند. همچنین این کارشناسان
حداکثر دو روز پس از استقرار در نمایندگی‌ها، موارد مطرح شده مشتریان را به
همراه عارضه‌های مهم و کلیدی شناسایی شده به کارگروهی که به همین منظور
تشکیل شده است، ابلاغ خواهند کرد تا فرآیند مذکور به سرعت بهینه‌سازی شده و
امور مشتریان در نمایندگی‌ها به سرعت رتق و فتق شود.
گفتنی است اجرای این طرح همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با توجه به
افزایش ترافیک کاری نمایندگی‌ها در پایان سال و نزدیک شدن به سفرهای نوروزی
هموطنان، در بهمن ماه سال جاری آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود با نظارت و
همراهی کارشناسان مستقر، عارضه‌ها و ایرادهای احتمالی موجود در فرآیند
ارائه خدمات پس از فروش به سرعت برطرف شده و رضایت مشتریان به میزان قابل
توجهی افزایش یابد.
۱۱-۲۴-۱۳۹۷ ۰۳:۲۴ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان