[-]
آخرین ارسالی ها
تفاوت UI و طراحی UX چیست؟
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 نرم افزار کامپیوتر Computer Software نمایش ها:7 زمان:۴-۲۳-۱۳۹۸
چگونه طراحان وب می توانند ارتباط با مشتریان را توسعه دهند
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 متفرقه در مورد کامپیوتر other about computer نمایش ها:8 زمان:۴-۲۳-۱۳۹۸
چگونه در ۱۵ دقیقه یک سایت واکنشگرا طراحی کنیم
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 مقالات آموزشی و کاربردی learning articles نمایش ها:10 زمان:۴-۲۳-۱۳۹۸
بررسی طراحی سایت و رابط کاربری جدید YouTube
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 خدمات Services نمایش ها:26 زمان:۴-۱۶-۱۳۹۸
چگونگی ایجاد فرم های ساده با SVG
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:22 زمان:۴-۱۶-۱۳۹۸
قواعد جدید در طراحی وب سایت
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:31 زمان:۴-۱۶-۱۳۹۸
چگونه می توان آگهی بنر را در فتوشاپ Adobe ایجاد کرد
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:48 زمان:۴-۱۶-۱۳۹۸
بررسی فرآیند User Onboarding در وب و موبایل
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 مقالات آموزشی و کاربردی learning articles نمایش ها:33 زمان:۴-۲۳-۱۳۹۸
طراحی تکنولوژی های پوشیدنی و ارتباط آن با طراحی سایت
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 خدمات Services نمایش ها:38 زمان:۴-۱۶-۱۳۹۸
معرفی چارچوب های وردپرس
شروع کننده:sitecup آخرین پست توسط:sitecup پاسخ ها:0 طراحی سایت Web design نمایش ها:55 زمان:۴-۵-۱۳۹۸
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بررسی فرآیند User Onboarding در وب و موبایل
نویسنده پیام
sitecup آفلاین
Junior Member
**

ارسال‌ها: 31
تاریخ عضویت: اسف ۱۳۹۵
اعتبار: 0
ارسال: #1
بررسی فرآیند User Onboarding در وب و موبایل
بررسی فرآیند User Onboarding در وب و موبایل


طراحی رابط کاربری

[تصویر:  %D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%81%D8...%D9%84.jpg]

User Onboarding برای رشد کسب و کار بسیار مهم است زیرا به تبدیل کاربران جدید به کاربران منظم و فعال شما کمک می کند. به طور کلی می‌توان گفت که User Onboarding رویکردی است که باعث می‌شود مشتریان یا بهتر بگوییم کاربران، ارزش‌های محصولات و خدمات شما را درک کنند. این تعریف به دو دلیل محقق می‌شود: اولاً در طی مراحل آشنایی و پیشرفت کاربر یعنی حتی قبل از ثبت‌نام و آشنایی او با محصول می‌باید کاربر با ارزش‌ها، خدمات اختصاصی، ویژگی‌ها و… آشنا شود. ثانیاً این تعریف فقط شامل ارائۀ دستورالعمل‌های لازم برای استفاده از محصول شما نیست؛ برای اینکه به مشتریان خود کمک کنید که به درستی از محصول شما استفاده کنند و ارزش پیشنهادی که در آن محصول نهفته است را درک کنند، باید علاوه بر ارائۀ دستورالعمل لازم به مشتریان، به آن‌ها نشان دهید که چرا به این محصول نیاز دارند.
اهداف فرآیند Onboarding چیست؟

نکته منحصر به فرد در مورد کاربر در هنگام ثبت نام این است که این عمل یک بار انجام می شود. این فرآیند تنها یک بار انجام می شود، درست بعد از ثبت نام کاربر، طراحی یک جریان چالش برانگیز است طراحی جریان برای کاربری است که هیچ چیز در مورد محصول یا سرویس شما نمی داند.
با توجه به صحبت های ادال هالن، بنیانگذار Klaviyo، سه هدف اصلی برای یک فرآیند بزرگ در حال اجرا وجود دارد:
  • مراقبت فرایندهای یک مرحله ای باشید: به عنوان مثال، در توییتر، یک تصویر نمایه را آپلود می کند، یک توضیح را وارد می کند. این فرایند باید بدون دردسر باشد - و بهتر است، سرگرم کننده یا جذاب باشد.
  • هیجان را در مورد استفاده از محصول در آینده ایجاد می کند. حتی اگر کاربر به طور کامل ثبت نام کرد، باید آنها را مایل به بازگشت کنید چون ممکن است سایت را ترک کنید . این جایی است که Instagram خوب کار کرده است - بلافاصله تصاویر زیبا را برای کاربر نمایش می دهد که آنها را تشویق کند تا خودشان عکس آپلود کنند.
  • نحوه استفاده از محصول را به کاربر آموزش دهید . مقدمه گوگل در MapsGL مثال خوبی است. MapsGL، آموزشی دارد که شما را از طریق برخی از نشانه ها به اماکن تاریخی محبوب در سراسر جهان هدایت می کند.


ابزار و نرم افزار Onboarding

اهداف اصلی ابزار و اپ های زیر اندازه گیری موفقیت فرایند ثبت نام مشتریان جدید است. توانمند سازی کاربران با ابزار و محتوا مفید جهت معرفی خدمات . یک جریان مؤثر ، اساسا کاربران را قادر می سازد که یک تجربه لذت بخش برای اولین بار داشته باشند.Intercom

Intercomیک نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (All-in-One) (CRM) است که به شما امکان می دهد تا به اطلاعات خود کاربران و عادات روزمره آنها بصورت بلادرنگ با کاربران خود ارتباط برقرار کنید.

فرایند در حال پردازش با Intercom بسیار ساده تر می شود و تبدیل کاربران جدید به مشتریان فعال بسیار ساده است. همچنین اجازه می دهد مدیریت تمام پرس و جو ها را در صندوق ورودی با پاسخ های شخصی و گزینه های پشتیبانی به موقع پاسخ دهید.

WalkMe

کاربر چگونه می تواند همه چیز را در بار اول دریافت کند؟ ویژگی های فانتزی و سناریوهای بی پایان شما ممکن است آنها را غرق کند و با محصول شما نتوانند ارتباط بر قرار کنند. WalkMeبه شما امکان می دهد که راهنمای گام به گام به وب سایت یا برنامه خود اضافه کنید. همه کاری که باید انجام دهید این است که دستورالعمل های خود را برای هر مرحله بنویسید و فقط یک فرآیند پردازش جدید را راه اندازی کنید.
[تصویر:  1.jpg]
Heap Analytics

برای ایجاد یک تجربه لذت بخش ، ابتدا باید بدانید که چه کسی خدمت می کنید. شما همچنین باید از سطح درک محصول خود توسط کاربران آگاهی داشته باشید.Heap Analyticsبه صورت خودکار هر عمل کاربر را در برنامه وب یا iOS ضبط می کند و به شما امکان می دهد تا آن را اندازه گیری کنید. هنگامی که داده ها را دارید، می توانید با ویرایش فرایند به شادی و رضایت بیشتر مشتریان کمک کنید.


[تصویر:  2.jpg]
Onboarded

Onboardedادعا می کند که به عنوان یک سرویس ، به شما این امکان را می دهد که به آسانی یک ورودی جریان کاربر به سایت را، با تجزیه و تحلیل برای تعامل بهبود بخشد. Onboarded روشی آسان برای ساختن تورهای تعاملی محصول، راهنماها و جریانهای کاربر است. ابزار بسیار خوبی برای شروع کار .


[تصویر:  3.jpg]
اولارک

هیچ چیز نمی تواند با تعامل انسانی جایگزین شود. قدرت صحبت کردن با یک فرد واقعی هنوز هم یکی از موثرترین منابع ارتباطی است و شما باید به مشتریان خود امکان گفتگو با یک کارشناس را بدهید در صورتی مشتریان نیاز دارند صحبت کنید. با استفاده از اولارک، زمانی که سناریو اتوماتیک شکست می خورد، کاربران می توانند به کارشناس واقعی صحبت کنند.


[تصویر:  4.jpg]
Zopim

Zopimیک برنامه چت زنده دیگر است که به شما اجازه می دهد تا با کاربران خود شروع به گفتگو کنید. شما می توانید به سوالات پاسخ دهید و یا حتی آنها را از طریق فرایند در حال پردازش به گام بعدی هدایت کنید که بهترین تجربه ممکن است.
[تصویر:  5.jpg]

Tutorialize

Tutorialize
[تصویر:  6.jpg]





مقالات مرتبط





[تصویر:  %D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB...%D8%AF.jpg]

نکات کلیدی در هنگام تشکیل یک تیم UX


[تصویر:  %D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%...%D8%A8.jpg]

راهنمای مفصل برای جریان کاربری در طراحی وب


[تصویر:  %D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%AA%D8%...%D8%B0.jpg]

پروتوتایپ قدرت کاغذ

طراحی سایت
۴-۱۱-۱۳۹۸ ۱۲:۳۳ صبح
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان